Valorizare

Planul de diseminare

  • Blogul proiectuluihttp://ldv-ivt2013.lsv.cl.edu.ro/
  • Realizare de panouri și aviziere cu informații referitoare la proiect care să prezinte succint obiectivele proiectului, grupul ținta, etc.
  • Promovarea proiectului pe site-ul colegiului - http://lsv.cl.edu.ro/
  • Promovarea proiectului de către parteneri: partenerul intermediar (Wisamar Bildungsgesellschaft gemeinnützige GmbH) și partenerul direct (Robotron Bildungs-und Beratungszentrum GmbH).
  • O bază de date de persoane, organizații și proiecte cheie, care pot ajuta la diseminarea proiectului sau pot fi interesate de rezultatele acestuia.
  • Conferințe, seminarii, workshop-uri de diseminare, etc.
  • Activități de public relations – emiterea de comunicate de presă, distribuirea de pachete informative pentru presă, publicarea de mici articole in ziarele relevante:

Prezentarea proiectului de catre participanti in cadrul unei actiuni comune a profesorilor de engleza si informatica din Centrul Metodic Călărași
(I.S.J. Călărași, 13 iunie 2014)






Prezentarea proiectulului si a filmului “Invatarea transnationala” la sedintele cu parintii, in orele de consiliere, in Consiliul elevilor, la Consiliul profesoral si la “Târgul ofertelor educaționale” organizat pe 17 mai 2014.

Ziarul ARENA
Obiectiv de Călărași
Antena 1 Călărași

 

Strategia de valorizare

  • Justificarea obiectivelor de diseminare si exploatare a rezultatelor;
  • Identificarea rezultatelor care vor fi diseminate si a grupurilor tinta catre care vor fi diseminate;
  • Alocarea responsabilitatilor si a resurselor intre parteneri;
  • Identificarea si colectarea rezultatelor si desfasurarea activitatilor de diseminare si exploatare propuse (implementarea strategiei);
  • Monitorizarea si evaluarea activitatilor de diseminare si exploatare.